Lijnkaping bij zakelijke telefonieabonnementen (Slamming)

U bent ondernemer en merkt opeens dat u een andere telefonieaanbieder heeft. Onverwachts krijgt u een rekening in de bus of een monteur op de stoep. U of één van uw medewerkers heeft nooit contact gehad met de nieuwe aanbieder. Of er is wel contact geweest, maar u of één van uw medewerkers heeft niet bewust ingestemd met een aanbod. Toch bent u overgezet. We spreken in zo’n geval van lijnkaping. Lijnkaping is voor telefonieabonnees heel vervelend.

 

…..  zijn uw lijnen gekaapt, bent u slachtoffer van Slamming of wilt u meer informatie over dit onderwerp.

Neem zsm contact op en we gaan uw lijnen (bereikbaarheid) weer op orde brengen.

Bel naar 06-13518364.  We maken en afspraak om het probleem in kaart te brengen en maken en plan om de telefoniedienst weer te herstellen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *